Av LOs regionkonferanse Innlandet: De usosiale bompengene

Økte bompenger rammer de med lavest inntekt hardt. Samtidig settes det opp stadig flere bomstasjoner, og i Innlandet vil det om kort tid være en stor økning av bomstasjoner. Dette kan ikke fortsette. Forskjellene i Norge øker, og bompenger er en avgift som ikke tar hensyn til hvor mye du har i lommeboka.
Scroll to Top