Nyhetsarkiv og presseklipp
Fjord1 får kontrakt på Lavik-Oppedal for 2,74 mrd
18. October 2023 - 18:09
Det går raskt unna i E6-tunnelene fra Kvithammar til Åsen
18. October 2023 - 18:08
Må stoppe ambulansen på humpete veier for å behandle pasientene
17. October 2023 - 18:56
Viktigheten av veien – Gods- og næringsanalyse av E136
17. October 2023 - 18:55
Salget av anleggsmaskiner gikk ned med 10,6 prosent i 3. kvartal
17. October 2023 - 18:04
E6 Ranheim-Værnes: Nye Veier vil tildele hastekontrakter på 80 mill
16. October 2023 - 21:13
– Anleggsteknisk er det et stort, komplekst prosjekt
16. October 2023 - 21:12
Stopp bompengegalskapen!
16. October 2023 - 18:03
– Riksveg 5 må ha høgste prioritet
16. October 2023 - 18:02
Ventar på finansiering av E134
16. October 2023 - 18:01
Om planarbeidet Fv. 17 Ørnes-Glomfjord
16. October 2023 - 17:58
Har brukt millioner på å prosjektere ny Oslofjordtunnel – nå må det gjøres på nytt
16. October 2023 - 17:51
Erling Sande (Sp) Ferdig som leder for transportkomiteen – blir ny kommunalminister
16. October 2023 - 17:48
Sjeldent signalbygg står nå ferdig i Trondheim
16. October 2023 - 17:46
Vy satser på Sverige: 20 daglige avganger til Göteborg
14. October 2023 - 21:08
Frykter at Nordland holdes for narr
14. October 2023 - 17:45
Rundebrua: Sparer millioner og forlenger levetiden
13. October 2023 - 21:07
Vei- og tunnelprosjekt i Sunnfjord til nærmere en milliard er nå lyst ut
13. October 2023 - 17:44
Her fjernes bommene etter 14 år
13. October 2023 - 17:43
Nye Veier starter rassikring av riksvei 13
13. October 2023 - 17:42
Misnøye med satsinga på fylkesvegane
13. October 2023 - 17:41
Nok en alvorlig ulykke på riksvei 7: – Vi kan ikke ha det sånn
12. October 2023 - 17:40
Distrikts-Norge: Krever bedre vedlikeholdte veier
12. October 2023 - 17:39
Oslofjordforbindelsen: Planlagt byggestart i 2025
12. October 2023 - 17:37
Slike bommer skal ikke få stå et kvarter over tida
12. October 2023 - 17:36
Svindlere utga seg for å være fra Statens vegvesen – pågrepet i Romania
11. October 2023 - 21:05
Skal kreve inn 6,8 milliarder i bompenger: Dette må du betale
11. October 2023 - 21:01
Franske Eiffage Gènie Civil innstilt til stor veiutbygging i Kristiansand
11. October 2023 - 17:35
Meiner det hastar å bygge ei bru
11. October 2023 - 03:09
Krever penger for å utbedre veier
11. October 2023 - 03:07
Prioriteringer som er bra for hele fylket
11. October 2023 - 03:06
Programkomité: Den nasjonale Vegsikringskonferansen 2024
11. October 2023 - 03:05
Vil ikke også KNA ha mer vei for pengene?
10. October 2023 - 20:41
Statsbudsjett 2024: et budsjett preget av manglende satsinger og et løftebrudd på vedlikehold
10. October 2023 - 20:39
Bensinkrigen: Nå øker prisene
10. October 2023 - 20:35
Eiffage Gènie Civil har fått hovedkontrakten for E18/E39
10. October 2023 - 20:33
Risikerer livet på jobb: – Et underutviklet område
10. October 2023 - 03:04
Regjeringen snur ryggen til fylkesvegene
9. October 2023 - 20:29
Galskap å ikke bygge de tryggeste veiene
9. October 2023 - 20:24
Veinormal N100 er oppdatert
9. October 2023 - 20:16
Fylkesvei skal bygges ut: Nytt prosjekt til 220 mill i Bypakke Ålesund
9. October 2023 - 03:03
– Nord-Norge er glemt, alt går sørover
9. October 2023 - 03:02
Samfunnsutvikling eller innvikling?
9. October 2023 - 03:02
Mener ny E39 kan redusere antall dødsulykker med 90 prosent
8. October 2023 - 20:11
Tilsvar: Per, du lyver!
7. October 2023 - 03:01
Så lang tid vil det ta å få gul midtstripe i hele landet
6. October 2023 - 20:06
Full forvirring rundt penger til den «dårligste strekningen på E6» i statsbudsjettet
6. October 2023 - 20:03
Statsbudsjettet: Smått og grått for veiene
6. October 2023 - 20:01
Kostnadene med Rogfast øker med 5,7 milliarder
6. October 2023 - 20:00
Held fram førebuande arbeid på E16
6. October 2023 - 19:58
Vil klargjøre Arna–Stanghelle for anleggsstart
6. October 2023 - 19:57
Ingen konkrete summar til Hordfast
6. October 2023 - 19:55
Statsbudsjettet: Kutter 400 millioner til vedlikehold av riksveiene
6. October 2023 - 19:54
Starter opp bygging av Røldal – Seljestad
6. October 2023 - 19:53
Kan ta inn 23 milliarder: Fullt frislipp på bompenger neste år
6. October 2023 - 19:50
Dette betyr statsbudsjettet for Oslo og Akershus
6. October 2023 - 18:26
Dette betyr statsbudsjettet for Møre og Romsdal
6. October 2023 - 18:25
Dette betyr statsbudsjettet for Vestland
6. October 2023 - 18:21
Dette betyr stats¬budsjettet for Trøndelag
6. October 2023 - 18:19
Dette betyr budsjettet for innbyggerne i Vestfold og Telemark
6. October 2023 - 18:18
Dette får Sørlandet i statsbudsjettet
6. October 2023 - 16:54
Dette betyr statsbudsjettet for Finnmark:
6. October 2023 - 16:27
Dette betyr statsbudsjettet for Troms
6. October 2023 - 16:26
Implenia Norge dømt til å betale flere millioner kroner til underentreprenør
6. October 2023 - 16:23
Nytt høringsforslag: «Dette er fullstendig krise for leasing»
6. October 2023 - 16:22
Prioriterer oppstart av E6 -prosjekt til 4,2 milliarder
6. October 2023 - 16:11
Disse veiene og prosjektene vil regjeringen satse på neste år: – Galskap, sier Frp
6. October 2023 - 16:09
Forslag til statsbudsjettet 2024: Veiformål
6. October 2023 - 16:07
Bilavgiftene i det nye statsbudsjettet: Her er avgifts¬økningene for hver enkelt bilmodell
6. October 2023 - 15:42
Vil ha mer penger til Nye Veier
6. October 2023 - 02:58
Vil bruke ein tredel av samferdselsbudsjettet på jernbane
6. October 2023 - 02:57
Deler opp gigantprosjekt på E6 i to: – Ønsker å komme i gang så raskt som mulig
6. October 2023 - 02:56
Regjeringa foreslår meir til veg og forsvar i Innlandet
6. October 2023 - 02:55
Dette betyr statsbudsjettet for Østfold
6. October 2023 - 02:53
Forfallet på fylkesvegane har auka til 95 milliardar
5. October 2023 - 16:06
Fullt hus for ny anleggskonferanse
5. October 2023 - 16:01
Sender ut den første konkurransen på E6 Ranheim-Værnes
5. October 2023 - 15:55
Mindre utbygging, mer vedlikehold
4. October 2023 - 23:49
Statsbudsjett-lekkasje: Bensin og diesel blir dyrere
4. October 2023 - 15:48
Nye Veier: Stø kurs mot mer vei for pengene
4. October 2023 - 15:46
Bygging av ny bybane¬trasè kan bli utsett i fem nye år
4. October 2023 - 15:42
Bygda rammet av to dødsulykker på drøyt to uker: – Helt forferdelig
4. October 2023 - 15:40
Første tunnelsalve på Hålogalandsveien
4. October 2023 - 13:56
Fylkesvaraordføreren: – Vi skal være pådriver for å gjøre ferdig E16
4. October 2023 - 13:55
Nye Veier: Stø kurs mot mer vei for pengene
4. October 2023 - 13:53
Statsbudsjett-lekkasje: Bensin og diesel blir dyrere
4. October 2023 - 13:52
Bygging av ny bybane¬trasè kan bli utsett i fem nye år
4. October 2023 - 13:49
Ikke spar deg til fant, Nygård!
3. October 2023 - 22:17
MEF-sjefen: – Vi trenger flere jobber ut i markedet nå
3. October 2023 - 22:16
Transportvirksomhetene har levert oppdaterte prioriteringer til NTP
3. October 2023 - 22:15
B&G vant kontrakt om å bygge ny fylkesvei på Askøy
3. October 2023 - 21:47
Forberedende entreprise på E39 Stormyra-Staurset er lyst ut
3. October 2023 - 21:30
En KVU fra fortiden uten svar for framtiden
3. October 2023 - 15:40
E39: Over 5000 kubikkmeter tømmer skal hogges på 10.600 meter veitrasé
3. October 2023 - 15:38
Lyser ut oppdraget: Nå starter den store evalueringen av organiseringen av veisektoren
2. October 2023 - 21:28
Forbrukerrådet vurderer å klage inn nytt Autopass-gebyr
2. October 2023 - 21:26
Totalt 100 i 2023: Høyeste døds¬tall i trafikken på ti år i september
1. October 2023 - 21:14
Storkontroll avslørte mangler på 85 av 98 kjøretøy
28. September 2023 - 22:10
Får nytt navn: Snart slutt på Shell-stasjoner i Norge
28. September 2023 - 22:02
Jernfjelltunnelen er opna, ledebilkøyring utover dagen
28. September 2023 - 22:01
Skal utrede høyfarts-jernbane mellom Oslo og Bergen
28. September 2023 - 19:39
Strømkø for å sette opp hurtigladere
28. September 2023 - 19:15
Fremtidens «motorveier» vil bare ha to felter
28. September 2023 - 15:36
Fire felts motorveg er eneste alternativet for E 39 Kristiansand – Stavanger
28. September 2023 - 15:34
Vil bygge nytt bare når man må
28. September 2023 - 15:32
Bom-sjokk i høstferien
28. September 2023 - 15:31
Rogfast: Tre leverandører er prekvalifisert til den siste store Rogfast-kontrakten
27. September 2023 - 17:25
Transport-treff i Lillestrøm
27. September 2023 - 17:24
Hvil i fred, ideen om Nord-Norgebanen
27. September 2023 - 17:20
Krever veg i Finnmark før Nord-Norgebanen
27. September 2023 - 17:16
Det er ikke fiskeslo, fiskeavfall og fiskeblod som renner ut på veiene
27. September 2023 - 17:13
Vegvesenet foreslår ny innfartsvei til Tromsø til 7 milliarder kroner
27. September 2023 - 15:29
Nygård holder liv i målet om en Nord-Norgebane
27. September 2023 - 15:28
Ny samferdselsplan for Nord-Norge: Anbefaler å bruke 184 milliarder på vei og jernbane i Nord-Norge
27. September 2023 - 15:24
På ville og smale veier
27. September 2023 - 15:21
Advarer: – Staten kan gå glipp av 1 milliard
27. September 2023 - 15:20
Økt pågang etter gebyrgrep fra konkurrenten: – En tredobling
26. September 2023 - 17:10
Møre og Romsdal: Stort behov for oppgradering
26. September 2023 - 16:58
Måler kvaliteten på over 3000 kilometer fylkesvei
26. September 2023 - 16:55
EU kan bli like avhengig av kinesiske batterier som de var av russisk gass
26. September 2023 - 16:54
Se oversikt: Dette er forskjellen på bom¬brikkene
26. September 2023 - 16:53
Planprogram for Hordfast godkjent
26. September 2023 - 15:19
Vegvesenet vil møte entreprenørene om ny E6 i Sørfold
25. September 2023 - 15:17
Under halvparten vil ha elbil som neste bil
25. September 2023 - 15:16
Samarbeid sikret gjennomslag for ny Røldalstunnel
25. September 2023 - 15:15
Regjeringen vil «slanke» landets nye motorveier
25. September 2023 - 15:14
Analytiker: Gjenoppbyggingen etter skredet ved Göteborg kan koste flere milliarder
24. September 2023 - 16:51
Hvorfor aksepterer det politiske Norge bompengeprofitører?
24. September 2023 - 15:12
Norge skriker etter bussjåfører, men nekter ukrainske flyktninger å sette seg bak rattet
23. September 2023 - 16:49
Nå starter byggingen av verdens største heldigitale hengebru
22. September 2023 - 20:50
Tullepengeforslag frå NHO
21. September 2023 - 16:15
Bruforbindelsen i spill: – Overrasket over at det brukes som forhandlingskort
21. September 2023 - 15:33
Enova med 35 MNOK i støtte til veibasert hydrogen-satsing
21. September 2023 - 15:31
Næringslivet prioriterer vegprosjekt
20. September 2023 - 16:56
Vegvesenet: – Kø, kø, kø!
20. September 2023 - 16:53
Innlandet fikk ingen løfter fra staten om Tretten bru
20. September 2023 - 16:49
Beredskapsbruer: Vegvesenet kjøper inn nye beredskapsbruer – faser ut de gamle Bailey-bruene
20. September 2023 - 16:45
Lofoten har aldri vært lengre unna å få samferdselsmidler
20. September 2023 - 16:43
Tøffe tider krever tøffe valg i samferdselssektoren
19. September 2023 - 20:49
Ringeriksbanen og E16 med på liste: – Ett av de aller mest kritiske prosjektene
19. September 2023 - 20:40
Jernbanedirektoratet vil ha toetasjes tog på Østlandet innen 2030
19. September 2023 - 16:42
Ansatt i Vegvesenet tiltalt for å ha løyet om Tom Hagens kjøring
19. September 2023 - 16:32
Nå må taktskiftet for fylkesvegene komme
18. September 2023 - 20:39
Kritikk fra Vegtilsynet: Vegvesenet etterlever ikke tunnelforskriftens krav om øvelser.
18. September 2023 - 16:31
Her er to av bru-pionerene fra den første Drammensvogna
18. September 2023 - 16:27
Slik vil Vegvesenet bygge ny Fløyfjellstunnel
16. September 2023 - 19:41
90 prosent høyere risiko for å bli drept på en fylkesvei
15. September 2023 - 16:23
Bombrikkebruk: Vegvesenet vil granske ekstra bomgebyr
15. September 2023 - 15:20
Fikk på plass midlertidig vei for E16 ved Hønefoss på en drøy uke
15. September 2023 - 15:18
Statens vegvesen har snart sikra heile E134 i Etne i år
15. September 2023 - 15:17
Vegvesenet skjerper klimakravene innen drift og vedlikehold
15. September 2023 - 15:13
E18-naboer vant i retten: Tildelt millioner på grunn av veiutbygging
14. September 2023 - 15:11
Starter å bygge elektriske lastebiler ved sin største fabrikk
14. September 2023 - 15:09
Rogaland: Dette frykter vi i trafikken
13. September 2023 - 16:25
Nordmenn frykter dårlige veier mer enn fyllekjørere
13. September 2023 - 15:56
Ny NLF-direktør er på plass
13. September 2023 - 15:08
Et nytt kapittel for industrieventyret
13. September 2023 - 15:06
Slik påvirker valgresultatet din region
12. September 2023 - 15:55
Tester ny teknologi: Rovdyrlyder skal skremme reinsdyr
12. September 2023 - 15:02
Stort ras stenger E16
11. September 2023 - 15:01
Tverrforbindelsen er et viktig samferdselsprosjekt
11. September 2023 - 14:55
SAS og KLM vil fly elektrisk før 2030
11. September 2023 - 14:42
Amerikanske samferdselsmyndigheter lærer av Norge
11. September 2023 - 14:41
Politikerne innrømmer dårlig jobb på 100-milliarders problem
10. September 2023 - 17:49
Veien til et bedre Nærøysund og Trøndelag
10. September 2023 - 14:39
Bents førtiende år som politiker: – Jeg er lei av ordet bomring
10. September 2023 - 14:37
Vei ga høy temperatur i partilederdebatten: – Jeg er flau
9. September 2023 - 17:44
INp-leder: – Jeg har prøvd med både sjarm og flørting
9. September 2023 - 14:36
Valgkampen har gitt flust med budsjettlekkasjer fra Regjeringen
8. September 2023 - 17:35
Nye Veier lyser ut det gjenstående av E6 Ranheim – Værnes i løpet av oktober
8. September 2023 - 17:19
Får vi asfalt i Etnedal i år?
8. September 2023 - 14:35
De høye Ryfast-takstene forsvant i valgkampen
8. September 2023 - 14:33
Flaskehalser på fylkesvei i Øygarden er borte
8. September 2023 - 14:31
Finnmark taper priskrigen: – Det er urimelig
8. September 2023 - 14:28
Pumpeneset på Senja: Litt her og litt der blir god vei til sammen
8. September 2023 - 14:26
Ja, Høyre vil reparere veiene
8. September 2023 - 14:25
Frp vil reparere veinettet
8. September 2023 - 14:19
Jubler over historisk veivedtak: – Et kvantesprang
7. September 2023 - 17:17
Byrådet ville jage hver femte bil ut av Oslos gater. Det har de ikke klart
7. September 2023 - 17:14
Sverige senker avgiften på drivstoff neste år
7. September 2023 - 16:38
Kina: Over 90 land vil delta på konferanse om belte-vei-planene
7. September 2023 - 16:37
Presenterer norske transport-prosjekter for verden
7. September 2023 - 16:33
Torsdag åpnet den nye veien
7. September 2023 - 15:12
E18-prosjektet må holde fast ved miljø- og klimaambisjonene
7. September 2023 - 15:06
Ei stemme til SP og AP = ei stemme til Møreaksen
7. September 2023 - 14:21
No skal gigantprosjektet ut på anbod
7. September 2023 - 14:18
Bilhaterne kan ta seg en bolle!
7. September 2023 - 14:17
Minister svarer om togkaos: – Ikke et spørsmål om penger
7. September 2023 - 14:16
Nå er endelig ny byvekstavtale for Trondheimsområdet på plass
6. September 2023 - 16:31
Vi vil stoppe bompengefinansiert bypakke
6. September 2023 - 15:02
Milliardbru kan gi bomregning på 13.000 kroner i året: – Helt vilt
6. September 2023 - 15:01
Nei til 5 år med ekstra bompenger på Damåsen!
6. September 2023 - 14:57
Slik skal de lede NLF videre
5. September 2023 - 17:41
Kraftig økning på to år: Flere sliter nå med økte bompenger
5. September 2023 - 16:23
Valgomatene er tomme for samferdselspolitikk
5. September 2023 - 16:19
Planlegger å bygge bru i aluminium i Rauma kommune
5. September 2023 - 15:29
500 millioner grunner til å stemme Høyre ved fylkestingsvalget
5. September 2023 - 15:28
Trafikkproblemene må løses
5. September 2023 - 15:25
FrP er velgernes beste valg for å fjerne bompenger
5. September 2023 - 14:55
Yrkessjåfører fortviler over nok en utsettelse på E6 opp mot Saltfjellet: – Helt skandaløst
4. September 2023 - 16:09
Ut mot elbilavgift: − En kraftig ekstraregning
4. September 2023 - 15:56
Den største jobben på E18 Vestkorridoren er i gang
4. September 2023 - 15:48
Regjeringen foreslår 300 millioner kroner til Arna-Stanghelle
4. September 2023 - 15:46
Holland Norway Lines konkurs
4. September 2023 - 15:41
Troms og Finnmark fylkeskommune:
4. September 2023 - 15:40
Full krangel: – Hårsår
4. September 2023 - 15:38
Rystet av rapport:- Helt uforståelig
4. September 2023 - 15:27
Skifter ut tunnelbelysning – halverer strømutgiftene
4. September 2023 - 15:23
Jernbanesektoren skal penses inn på riktig spor
4. September 2023 - 15:21
Ny rammeavtale: Riksveiene på Østlandet skal rustes opp for inntil 600 mill
4. September 2023 - 14:31
Legger planer for å unngå at dette skal skje igjen
3. September 2023 - 15:25
Har kjørt 715.000 kilometer i Lofoten og Vesterålen – uten passasjerer
3. September 2023 - 14:30
Arve-oppgjøret
3. September 2023 - 14:29
Hvor lenge skal du vente før du rydder opp, Nygård?
1. September 2023 - 15:24
Utbedrer Nord-Norges viktigste fjellovergang
1. September 2023 - 15:22
«Egenandel» på Møreaksen
1. September 2023 - 14:26
– Mange er opptatt av plassering av E-16
1. September 2023 - 14:25
En bompengefinansiert bypakke – det siste innbyggerne trenger nå
1. September 2023 - 14:23
E18 i vårt nabolag
1. September 2023 - 14:16
Vedlikehold av veinettet må prioriteres
1. September 2023 - 14:15
Fire vil ha stor tunnelkontrakt
1. September 2023 - 14:14
Finnmark Senterparti vil ha et samferdselsløft for Finnmark
1. September 2023 - 14:12
Kvikkleire: – Ny metode gjør det mer miljøvennlig å stabilisere kvikkleira
31. August 2023 - 16:46
– Denne gangen blir ikke veiprosjektene satt på vent
31. August 2023 - 16:44
Si nei til ny firefeltsvei gjennom Bærum
31. August 2023 - 16:42
Estremvær og styrtregn viser hvor forfallent veinettet er
31. August 2023 - 16:39
Fri flyt demper ikke bilbruken
31. August 2023 - 16:34
Ordførere sprengte seg gjennom Forbordsfjellet
31. August 2023 - 16:09
Oslofjord 2 må oppbemannes igjen
31. August 2023 - 15:46
Innlegg: Brobygging mellom kommunale tjenester og næringsliv
31. August 2023 - 15:45
Regjeringen diskuterer budsjettet for 2024
31. August 2023 - 15:44
En levende by krever god samferdsel!
30. August 2023 - 20:59
Driver Statens Vegvesen med faglige vurderinger eller politikk?
30. August 2023 - 20:58
Nei til bompenger i distriktene
30. August 2023 - 20:56
Høye ambisjoner for kommuneutviklingen
30. August 2023 - 20:54
Svar på spørsmål fra Norges Lastebileier-Forbund
30. August 2023 - 20:53
Samferdsels- og kraftpolitikken til Jonas og Trygve
30. August 2023 - 20:52
E6 Patterødkrysset: Leif Grimsrud vant oppdraget på pris og erfaring
30. August 2023 - 20:51
Ap har flere tanker i hodet samtidig
30. August 2023 - 20:50
Samferdsels- og kraftpolitikken til Jonas og Trygve
30. August 2023 - 16:33
Mer vei for pengene med Valdresmodellen
30. August 2023 - 16:31
Lover mer penger til fylkesveiene igjen
30. August 2023 - 15:43
Økte høyden i to tunneler fra 4,0 til 4,1 meter – på to dager
30. August 2023 - 15:42
Vi ønsker svar fra partiene som stiller til årets fylkestingsvalg
30. August 2023 - 14:39
Bomstasjonene kan ikke fjernes – selv med flertall i kommunestyret
29. August 2023 - 20:36
Høyre er i ferd med å spille historisk falitt for samferdsel i Troms
29. August 2023 - 20:35
Regjeringen snur – blar opp for 13 kilometer lang tunnel på E134 vest for Haukeli
29. August 2023 - 14:37
Hun blir ny leder for infrastruktur i EBA
28. August 2023 - 20:34
– For dyrt å parkere på Gardermoen
28. August 2023 - 20:32
Regjeringen lover byggestart for ny Oslofjordtunnel i 2024
28. August 2023 - 14:33
Ekspertgruppe med sterk kritikk av Vegvesenet etter skredulykke
28. August 2023 - 14:29
«Driver Statens Vegvesen med faglige vurderinger eller politikk?»
27. August 2023 - 20:31
Derfor er et samarbeid med Høyre vanskelig
27. August 2023 - 20:30
Når god vei blir god helse
27. August 2023 - 20:29
Byvekstavtale?
27. August 2023 - 20:28
Bakka-Solheim er prioritert av Statens Vegvesen
25. August 2023 - 18:04
Inntektene fra bompenger kan gi bilistene en vanskeligere hverdag
25. August 2023 - 15:05
Drivstoffprisene på vei opp: – Nå må Vedum innfri avgifts-løftet
25. August 2023 - 15:02
Velgerne sier nei til bomring for å finansiere fastlandsforbindelsen
25. August 2023 - 15:00
– Slutt med denne krigen mot bilister
25. August 2023 - 14:27
Statens vegvesen inviterer til Brukonferansen i Bergen i november
24. August 2023 - 20:27
Nok snikksnakk, fylkesvegene trenger politikk, takk
24. August 2023 - 18:00
I deler av Buskerud vil aldri bussen bli et alternativ til å kjøre egen bil
23. August 2023 - 20:26
Markedsmøte: Fylket vil drøfte hvordan byggingen av ny vei på Askøy skal løses
23. August 2023 - 20:25
Mer togtransport krever store felles investeringer
23. August 2023 - 20:24
Ingen skjønner hva Høyre driver med
23. August 2023 - 17:59
Vil kjempe saman for ein oppgradert riksveg over fjellet
23. August 2023 - 17:54
Riksvei 4 bygger det norske industrieventyret
23. August 2023 - 17:53
Fikk ny E18-jobb
22. August 2023 - 20:20
MDG er tonedøve i det politiske håndverket
22. August 2023 - 20:19
Denne brua kan endre verda
21. August 2023 - 20:16
Veg på ville veier!
21. August 2023 - 20:15
Rekordkontrakt til Ølen Betong
21. August 2023 - 20:14
Ny rapport kan forklare jernbanekaoset med seks punkter
21. August 2023 - 20:13
– Hemmer gjennomføring av utbyggere og næringslivet
21. August 2023 - 20:12
Samferdsel på Nordmøre
21. August 2023 - 20:11
Rammet av systemfeil: Henrik betalte 18.000 kr for mye i bompenger
21. August 2023 - 20:10
MDG vil ha nullutslipp-sone i sentrum: – Må ta til fornuften
21. August 2023 - 17:51
Nå må varsellampene lyse
21. August 2023 - 17:49
Rammet av systemfeil: Henrik betalte 18.000 kr for mye i bompenger
21. August 2023 - 17:46
Vil ha ei tredobling av potten til rassikring
19. August 2023 - 20:09
Ny strid om reglane for utanlandsk transport
19. August 2023 - 20:07
Bekymringsfull utvikling på fylkesveiene
19. August 2023 - 17:33
Aps landeveisrøveri setter nye rekorder
18. August 2023 - 20:06
SV sløser med milliardene
18. August 2023 - 20:04
Arbeiderpartiet vil øke elbilandelen i leasing: – Tallene er udiskutable, noe må gjøres
18. August 2023 - 20:03
Jernbanen samstemte: De neste tolv årene kan være avgjørende
18. August 2023 - 17:32
Dette gjorde EBA under Arendalsuka 2023
18. August 2023 - 17:30
Riksvei 4 Hadeland: Satser på å bli ferdig med veien før fristen
17. August 2023 - 20:02
JA til fergefri Talgsjø og nytt Seivika kryss
17. August 2023 - 20:01
Lei av tungrodd byråkrati – vil ha nytt superdirektorat
17. August 2023 - 20:00
Hva tenker Pensjonistpartiet om våre veier?
17. August 2023 - 19:58
Storbykøene koster 28 mill. om dagen: Denne bilist-gruppen sitter mest i kø
17. August 2023 - 17:22
Debatt om motorveigalskap på Arendalsuka
17. August 2023 - 17:20
Under bakken for å åpne Sandvika
17. August 2023 - 17:12
Veidekke-sjefen: Opprettholder høy aktivitet og stabil lønnsomhet i et mer krevende marked
17. August 2023 - 17:11
Forventer mer veisatsing i nord
17. August 2023 - 16:59
Bruer skal bygges med norsk stein
16. August 2023 - 16:54
Kraftig økning: Én av to mener bom¬penger er blitt et økonomisk problem
16. August 2023 - 16:52
El-lastebil: – Vinningen går fort opp i spinningen
15. August 2023 - 23:50
Statens vegvesen tildelt miljøpris
15. August 2023 - 23:49
Vi har en pågående eksportreform med frist 2030
15. August 2023 - 23:48
Nygård gir ingen pengeløfter til ny bru over Lågen
15. August 2023 - 23:46
Bane Nor droppet undervannssjekk av Randklev bru
15. August 2023 - 23:45
E6 og ny flyplass
15. August 2023 - 23:45
Nye Veier inviterer til møte: Vil i gang med ny konkurranse for E6 Ranheim-Værnes
15. August 2023 - 23:44
Ny rapport kartlegger solkraftpotensialet i samferdselssektoren
15. August 2023 - 23:43
Regjeringa gir meir pengar til brubygging
15. August 2023 - 21:10
Siste smell og endelig gjennomslag i Sollihøgdtunnelen!
15. August 2023 - 21:07
Visste om svakheter på Tretten bru i seks år – gjorde ikke noe
15. August 2023 - 21:06
Har valgt løsning for oppgradering av E39 Fløyfjelltunnelen
15. August 2023 - 21:04
Ap sier nei til bom. Med Høyre ved roret kan det dukke opp bommer både her og der
15. August 2023 - 20:37
Nye Veier vil bort fra regulering sammen med entreprenør
15. August 2023 - 20:36
Regjeringa gir meir pengar til brubygging
15. August 2023 - 20:33
Etter et grusomt år for vanlige folks lommebøker, er det én ting du nå gjør smart i
15. August 2023 - 16:50
Vi har en pågående eksportreform med frist 2030
15. August 2023 - 16:45
Selvsagt er dette en skandale
15. August 2023 - 16:43
Vegvesenet og Veidekke signerte for Ring 1-tunneler
14. August 2023 - 23:41
Det blir trangere og farligere
14. August 2023 - 23:39
Sier nei til «kjærlighetstrafikklys»
14. August 2023 - 21:08
Signerte for bygging av ny E6 nordover fra Lillehammer
14. August 2023 - 20:32
Garvede lastebilsjåfører føler frykt hver dag på E-6 nordover
14. August 2023 - 19:30
Høyere priser ødelegger for veiutbygging – Nord-Norge blir den store taperen
14. August 2023 - 18:13
Regjeringen skal roses for å starte utbedringen av E6, men må komme med resten av pengene senere
14. August 2023 - 18:11
Arendalsuka 2023 er i gang
14. August 2023 - 16:54
Går frå biogass tilbake til diesel
14. August 2023 - 14:58
«Senterpartiets glemmebok er tykk»
12. August 2023 - 14:54
Fem firmaer vil mudre og fylle opp for nye hovedvei nord i Tromsø
11. August 2023 - 14:52
Bruer skal bygges med norsk stein
11. August 2023 - 14:50
Jubel for E134-vei gjennom Ullensvang
10. August 2023 - 16:52
Vegvesenet bestiller ekstern gjennomgang av bruforvaltningen
10. August 2023 - 16:47
Slik gikk det da den gamle E16-brua over Isielva ble sprengt
10. August 2023 - 16:46
Krass kritikk fra Arbeidstilsynet mot Sotra Link i tilsynsrapport
10. August 2023 - 14:00
Vi trenger ikke flotte autobaner for syklister
9. August 2023 - 13:59
Dokka Entreprenør skal bygge om gamle E16 gjennom Jevnaker for 87 mill
9. August 2023 - 13:57
Ap og Høyre må svare millionærene om bompenger i Drammen!
9. August 2023 - 13:52
Bruktbileksporten: – Derfor blir det et dramatisk skifte i annerledeslandet Norge
9. August 2023 - 13:52
Vegvesen trafikk-appen gir deg varsel om stengte veier
8. August 2023 - 14:54
Brev-bønn til finansministeren: Ber om avgiftspause med fallende priser og lavere salg
8. August 2023 - 13:50
Bompengeplanen som gikk i vasken: Tidligere samferdselsminister ble dyr mann for tyskerne
8. August 2023 - 13:50
Vanvittig pengesløseri på Møreaksen
7. August 2023 - 13:49
Yrkessjåførar vil ha krav om varslingssystem etter gangbru-ulukka i Bergen
6. August 2023 - 13:45
Saksbehandlingsfeil hos statsforvalteren:
6. August 2023 - 03:06
Samferdselsminister om Nord-Norgebanen: – Vi har til hensikt å realisere den
4. August 2023 - 13:44
Høyre prioriterer E6 Sørfold, de rødgrønne har skuffet
4. August 2023 - 13:43
Skjerper klima- og miljøkravene i offentlige anskaffelser: − En marsjordre
4. August 2023 - 00:15
Samferdselsministeren fyrte første salve på ny riksveg 94 til Hammerfest
4. August 2023 - 00:14
Reguleringsplan for rv. 7 Lindelien-Kittilsviki i Flå til høring og offentlig ettersyn
3. August 2023 - 13:42
34 millioner bompasseringer: Betaler ekstra uten Autopass-avtale
3. August 2023 - 00:11
– Me må halde trykket oppe
3. August 2023 - 00:05
God vei for mindre penger
2. August 2023 - 23:59
Feiret gjennomslag på E39-prosjekt
2. August 2023 - 13:41
Minst 100 norske bruer er sårbare for alvorlege ulukker – måndag omkom ein lastebilsjåfør
1. August 2023 - 23:56
Veien er klar til å fikses, men når arbeidet begynner vet ingen
1. August 2023 - 23:54
Hverdagsveier, hva med fremtidens veier?
1. August 2023 - 23:52
Mange bilskader i sommer skyldes dårlig veistandard
1. August 2023 - 23:51
Akershus skal dyrke mulighetene
1. August 2023 - 13:41
Hvem skal betale for bomsystemets underskudd?
1. August 2023 - 04:17
Endring i NLF ledelsen
31. July 2023 - 03:51
Faststoffbatterier kan snart gjøre elbilen tryggere og bedre
31. July 2023 - 03:50
Veier: Annerledeslandet Norge
28. July 2023 - 04:13
Økte bevilgninger – dårligere riks- og fylkesveier
28. July 2023 - 04:12
Antall drepte i trafikken går opp
27. July 2023 - 04:12
Fett i bompengeselskapene: Tre av fem tjener mer enn statsråden
27. July 2023 - 04:10
– Trøndelag er i ferd med å gro igjen
27. July 2023 - 03:49
Nå må politikerne komme på banen for en fergefri Ullsfjordforbindelse
26. July 2023 - 03:48
Bompenger
26. July 2023 - 03:47
Fv. 704 Tanem–Tulluan: Tryggere vei for både barn og tungtransport
26. July 2023 - 03:45
Moldes nei til Møreaksen
26. July 2023 - 03:39
Vil ha lyntog som tar deg fra Bergen til Oslo på 2,5 timer
26. July 2023 - 03:39
E6 i skyggen av toget
26. July 2023 - 03:38
«Dette betyr Hordfast for framtida til dei åtte kommunane i Sunnhordland»
25. July 2023 - 04:10
Veiene i Vest-Torpa – Vesttorprunden
25. July 2023 - 03:37
Hålogalandsveien: Kortere, bedre og tryggere vei
24. July 2023 - 04:09
Oslo: Fortsatt krevende på E18 ved Sjølyst
24. July 2023 - 03:36
Ekspert med klart råd: Dette bør Norge gjøre i fredstid
22. July 2023 - 03:36
Bilister i Oslo og Akershus betaler mye i bompenger
21. July 2023 - 04:08
Ann Sissel kvir seg kvar gong ho må køyre den smale vegen
21. July 2023 - 03:35
Rv.4 Roa–Gran: Slik bygger de best over myr
20. July 2023 - 03:34
– Skammelig
19. July 2023 - 04:06
– Firefeltsvei er det beste verktøyet for å bedre sikkerheten
19. July 2023 - 03:33
Bedre og bredere vei i Ibestad kommune
19. July 2023 - 03:32
Ny teknologi åpner nye muligheter for varsling av steinsprang
19. July 2023 - 03:32
Blir kommuner overkjørt av et instruert Statens vegvesen og Statsforvalter?
19. July 2023 - 03:31
Farlige veier: Én av tre i distriktene er utrygge på tunnel¬sikkerhet
18. July 2023 - 03:56
«Ser ikke lyset i enden av tunnelen: Miljøprosjektet byrådet ikke vil prioritere»
18. July 2023 - 03:56
Vest-Torpvegen
18. July 2023 - 03:28
Gratis ferge og konsekvenser
18. July 2023 - 03:27
Nye bruer tar mye av veibudsjettet i Nordland de neste årene
17. July 2023 - 03:55
E134 Solheim – Bakka
17. July 2023 - 03:53
Simon (19) blir hetset på jobb: – Jeg har fått skylda for første og andre verdenskrig
17. July 2023 - 03:26
Fulle linjer: Her er det ikke plass til flere tog
16. July 2023 - 03:52
Kutte utslipp, effektivisere ressursbruk og opprettholde ambisjonene
15. July 2023 - 03:25
Disse betaler mest bompenger
15. July 2023 - 03:23
Statens vegvesen satser flere hundre millioner kroner på å heldigitalisere etaten
14. July 2023 - 03:12
Sårbarheter på veien fra Skjærhalden til Kråkerøy
14. July 2023 - 01:00
Vest-Torpvegen Fylkesvei 2432 og Vest-Torprunden Fylkesvei 2434.
13. July 2023 - 01:00
Vegvesenet vil ikke fortelle hvor mye arbeidstøyet koster
12. July 2023 - 00:59
Bomstasjonene fjernes nå i Karmøy
12. July 2023 - 00:39
Seks av syv vogntog fikk ikke kjøre videre: − Livsfarlig svineri
12. July 2023 - 00:38
Vedtatt av EU: Her blir det mulig å lade hver 6. mil
12. July 2023 - 00:37
Lyser ut jobb med skredsikring i Drivdalen
11. July 2023 - 23:58
Forsker kritisk til bio¬drivstoff som klima¬tiltak
11. July 2023 - 23:39
Om å skrive med usynlig skrift
11. July 2023 - 23:20
Her får du bot hvis du kjører for sakte
11. July 2023 - 23:09
Gjennomslag i den 3.400 meter lange Rossåstunnelen
11. July 2023 - 03:11
Sommertrafikk, trafikksikkerhet, og «Kontrollvarsleren»
10. July 2023 - 22:46
En bru eid av staten skal finansieres av staten, ikke av Drammens bilister
10. July 2023 - 22:45
Svak krone endrer det norske bruktbilmarkedet: – Det har vært en voldsom økning
10. July 2023 - 22:44
Nye Veier vil lyse ut første del på E39 Mandal-Lyngdal
10. July 2023 - 03:09
Den nye bensinen fører ikke til klimakutt i veitrafikken
10. July 2023 - 03:07
Det virker som et felles Storting har glemt Ringerike
9. July 2023 - 22:13
Slik vil dei sikra norske vegar mot ras og stein¬sprang
9. July 2023 - 03:06
Stangeland Maskin tildelt veibygging til flere hundre millioner
8. July 2023 - 03:05
Vi trenger teknologiens kraft for å lykkes i kampen mot trafikkdød
7. July 2023 - 22:04
E136 Breivika-Lerstad: Fire entreprenører er prekvalifisert
7. July 2023 - 22:02
Vi må høre på de som vet hvor skoen trykker
7. July 2023 - 19:55
Ny leder for Konnekt – Nasjonalt kompetansesenter for samferdsel
7. July 2023 - 19:36
NHO-undersøkelse: – Stemningen fortsetter å være dårlig
7. July 2023 - 03:04
Skanska med eksplosiv verdensnyhet i E16-tunnel
7. July 2023 - 03:03
Myndighetene har visst om dødstunnelene siden 2004. Likevel skjer det ingenting
7. July 2023 - 03:00
Nå skal denne ulykkesrammede strekningen utbedres
7. July 2023 - 02:59
Politikerne ville hente 300 millioner kroner fra bompenger – så kjøpte alle elbiler
6. July 2023 - 19:35
Store samferdselsløft er høyst påkrevet i Trøndelag
6. July 2023 - 19:34
Ringeriksbanen og E16 Skaret-Hønefoss er gode prosjekter
6. July 2023 - 02:58
Norge og Sverige innfører EUs klimapolitikk – i Norge skjer det bak lukkede dører
6. July 2023 - 02:57
Kan bygge alle nye stålbruer med ny bruteknologi
6. July 2023 - 02:56
Søker ny entreprenør etter Acciona-exit
6. July 2023 - 02:55
Skal levere ca. 19.800 betong-elementer til Implenia Norge
5. July 2023 - 19:04
Velkommen til fagkonferanse: Nullutslipp i tungtransporten – Det haster!
5. July 2023 - 19:02
Kjære MDG, ikke steng meg ute fra byen min!
5. July 2023 - 18:17
God samferdsel i Nordland
5. July 2023 - 16:33
Varsler stor politisk markering for Oslofjordforbindelsen
4. July 2023 - 16:32
Markant konkursøkning i andre kvartal
4. July 2023 - 02:51
Veidekke skal bygge ny Ring 1 i Oslo
4. July 2023 - 02:50
Nye Veier skal gjennomføre «prøvepeling» i Mjøsa
4. July 2023 - 02:49
Pengebruk og politisk ansvar
3. July 2023 - 16:30
Gjennomførte jobben på halve tiden
3. July 2023 - 16:19
Statens vegvesen trenger mer tid
3. July 2023 - 16:05
Samferdselsministeren: Vil tvinge det offentlige til å kjøpe bruktbiler
3. July 2023 - 01:13
– Det grønne skiftet vil ikke være bra for alle
3. July 2023 - 01:08
Etter nei i Ås kommunestyre: Stanser videre arbeid med E18 Retvet – Vinterbro
3. July 2023 - 01:01
Prioritering som kan sammenlignes med en «snørlaus jarstein»
2. July 2023 - 16:04
Bompengetrøbbel og manglende styring
2. July 2023 - 16:03
Skal anti-bilistene styre Tromsø?
2. July 2023 - 15:57
Rehabiliteringen av to trafikklokk i Oslo er et komplisert puslespill
30. June 2023 - 14:30
Skanska bygger 800-millioners bru
29. June 2023 - 15:56
Byggjer firefelts motorveg «ulovleg» – har ikkje vurdert naturkonsekvensane
29. June 2023 - 15:54
Hele garderoben i bruk på E16-tunnelen
29. June 2023 - 14:28
Vellykket start for ny utslippsfri teknologi med MF Hydra
29. June 2023 - 14:26
Thor Gjermund Eriksen blir ny konsernsjef i Bane NOR
29. June 2023 - 14:24
Veien til Europa er en tunnel!
28. June 2023 - 15:53
Fire firmaer skal analysere lønnsomhet for Nye Veier
28. June 2023 - 15:51
Leverte 74-tonns el-lastebil
28. June 2023 - 14:23
Mål: 75 prosent el-langdistansebusser innen 2030
28. June 2023 - 14:22
Omstridt toginnkjøp: Stortingsopprør mot statsråd
28. June 2023 - 14:20
Nye Veier vil legge ringveien i Kristiansand i sammenhengende tunnel
27. June 2023 - 15:46
Teknologi og fremtidens transportinfrastruktur
27. June 2023 - 15:44
RIF Samferdselsforum inviterer til åpent møte 6. september
27. June 2023 - 14:16
Her skal ladestasjonene for tungbil bygges, ifølge Statens vegvesen
27. June 2023 - 14:15
Veidekke signerte stor Fornebubanen-kontrakt
27. June 2023 - 14:14
Den største Rogfast-kontrakten er utlyst
26. June 2023 - 15:33
Viken: – Staten sulteforer fylkesveiene
26. June 2023 - 15:29
Ny forsinkelse for E8 i Ramfjord, kan det bli bygging i 2024?
26. June 2023 - 14:13
– Nei, MDG-Einar, vi er Folkets Parti, ikke en fanatisk, grønn sekt
26. June 2023 - 14:09
Samferdselsministeren mottok rapport om Follobanen: Derfor ble det stans
26. June 2023 - 14:08
Sjekk hva ferieturen koster.
26. June 2023 - 14:07
Har Statens Veivesen «hakk i plata»?
26. June 2023 - 13:57
Vil du ha ti nye år med bompenger?
26. June 2023 - 13:56
Bomselskapet Vegfinans: – Bombrikkene bør erstattes med bilder
25. June 2023 - 13:54
E6 Fauske – Bognes – prioritering som kan sammenlignes med en «snørlaus jarstein»
24. June 2023 - 13:54
Smalere E6 i Gudbrandsdalen kan gi økt sjanse for ulykker
23. June 2023 - 15:25
Åpner etterlengtet kryss på E39 ved Kristiansand
23. June 2023 - 15:24
Vegvesenet vil lage fuglepark ved rv.4 på Hadeland
23. June 2023 - 15:23
Kommunedelplan E16 Kongsvinger – E6
23. June 2023 - 15:21
Hangarbrua i Trondheim kan sette standarden for framtidas aluminiumsbruer
23. June 2023 - 13:53
Drømmen om rv4 Mjøsbrua-Oslo
22. June 2023 - 15:06
RV 7 Sokna-Ørgenvika: Bompengene triller inn: Nedbetalt fire år før tiden
22. June 2023 - 15:00
Bompenger i en avkrok som Bindal er fullstendig absurd
22. June 2023 - 13:52
Rød mann er byttet ut med røde damer på trafikklys i Oslo
22. June 2023 - 13:51
Rekordprosjekt i nord: I dag ble milliardkontrakten formelt signert
21. June 2023 - 14:58
E18, i ferd med å stupe på oppløpet?
21. June 2023 - 14:57
NIB finansierer E10 – offentlig-privat partnerskap i Nord-Norge
21. June 2023 - 14:55